| 
 
|     |  
| 
|  |  | המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
 למידע על קורסים שאינם מקושרים אל דף הקורס, אנא פנו למוקד הפניות והמידע
 
 |  
 
    | שם ומספר הקורס | רמה | נקודות זכות | מוצע בחו''ל | סמסטרי הפעלה |  
| פסיכולוגיה חברתית (10104) | רגיל | 6 | + | א2026, ב2026,א2027,ב2027
 |  
| תכנון לימודים, הוראה והערכה (10106) | רגיל | 6 | + | א2026, ב2026,ג2026,א2027,ב2027,
 ג2027
 |  
| קריאה: תאוריה ומעשה (10123) | רגיל | 6 | + | א2026, ב2026,א2027,
 ב2027
 |  
| פסיכולוגיה בחינוך (10125) | רגיל | 6 | + | א2026, ב2026,א2027,
 ב2027
 |  
| מבוא לפסיכולוגיה (10136) | פתיחה | 6 | + | א2026,ב2026, א2027,ב2027
 |  
| סוגיות בחינוך מיוחד (10139) | רגיל | 6 | + | א2026,ב2026,א2027, ב2027
 |  
| מבחנים פסיכולוגיים: תאוריה ומעשה (10252) | רגיל | 4 | + | א2026,ב2026, א2027,ב2027
 |  
| פסיכולוגיה קוגניטיבית (10264) | רגיל | 6 | + | א2026,ב2026, א2027,
 ב2027
 |  
| אישיות: תאוריה ומחקר (10269) | רגיל | 4 | + | א2026, ב2026,ג2026,א2027,
 ב2027,
 ג2027
 |  
| שיטות מחקר במדעי החברה: עקרונות המחקר וסגנונותיו (10285) | רגיל | 4 | + | א2026, ב2026,א2027,
 ב2027
 |  
| רגרסיה וניתוח שונות (10286) | רגיל | 3 | + | א2026,ב2026, ג2026,א2027,
 ב2027,
 ג2027
 |  
| הכנסת שינויים למערכת החינוך (10318) | מתקדם | 6 | + | א2026,ב2026, ג2026,
 א2027,
 ב2027
 |  
| פעילות גומלין בכיתה (10328) | מתקדם | 6 | + | א2026,ב2026, א2027,ב2027,
 ג2027
 |  
| הפסיכולוגיה של השיפוט האינטואיטיבי (10352) | מתקדם | 6 | + | א2026,ב2026,א2027, ב2027
 |  
| הוראה: מקצוע, אומנות, אמנות? (10363) | מתקדם | 6 | + | א2026, ב2026,א2027,
 ב2027
 |  
| סוציולוגיה של החינוך (10485) | רגיל | 6 | + | א2026,ב2026, א2027,
 ב2027
 |  
| פסיכולוגיה התפתחותית: מינקות להתבגרות (10493) | רגיל | 4 | + | א2026, ב2026,ג2026,א2027,ב2027,
 ג2027
 |  
| שיפוט והערכה לתלמידי ניהול וכלכלה (10522) | מתקדם | 6 | + | ב2026,ב2027 |  
| היסטוריה של הפסיכולוגיה (10524) | מתקדם | 6 | + | א2026,ב2026, א2027,ב2027
 |  
| ליקויי למידה (10527) | מתקדם | 6 | + | א2026,ב2026,א2027, ב2027
 |  
| מנהיגות ויישומיה בחינוך (10528) | מתקדם | 6 | + | א2026,ב2026, א2027,ב2027
 |  
| פסיכולוגיה בין-תרבותית (10557) | מתקדם | 6 | + | א2026, ב2026,א2027,ב2027
 |  
| הפרעת קשב והיפראקטיביות (10563) | מתקדם | 6 | + | א2026,ב2026, א2027,
 ב2027
 |  
| מטפורה בחשיבה החינוכית (10568) | מתקדם | 6 | + | ג2026, ג2027
 |  
| יחסים בין קבוצות (10575) | מתקדם | 6 | + | א2026, ב2026,
 א2027,ב2027
 |  
| ליקויי קריאה (10593) | מתקדם | 6 | + | א2026, ב2026,א2027,
 ב2027
 |  
| פסיכולוגיה פיזיולוגית (10615) | רגיל | 6 | + | א2026,א2027 |  
| פסיכופתולוגיה (10619) | רגיל | 4 | + | א2026, ב2026,ג2026,א2027,
 ב2027,
 ג2027
 |  
| מחוננות וכישרונות מיוחדים (10711) | רגיל | 6 | + | א2026, ב2026,
 א2027,ב2027
 |  
| אינטליגנציה רגשית (10759) | רגיל | 3 | + | א2026, ב2026,ג2026,
 א2027,
 ב2027,ג2027
 |  
| פילוסופיה של החינוך (10765) | רגיל | 6 | + | א2026,ב2026,א2027, ב2027
 |  
| פסיכולוגיה של הזדקנות וזיקנה (10781) | רגיל | 3 | + | א2026,ב2026,א2027, ב2027
 |  
| שונות בחינוך - היבטים עיוניים ויישומיים (10807) | רגיל | 6 | + | א2026,ב2026, ג2026,א2027,
 ב2027,ג2027
 |  
| התנסות מעשית בפסיכולוגיה (10850) | רגיל | 4 | - | א2026,א2027 |  
| פסיכולוגיה מחקרית: התנסות במחקר ובכתיבה מדעית (10851) | רגיל | 4 | + | א2026,ב2026, ג2026,א2027,
 ב2027,ג2027
 |  
| תקשורת, שפה ודיבור: התפתחות טיפוסית ולא טיפוסית (10882) | רגיל | 4 | + | א2026,א2027 |  
| התנסות מעשית בחינוך (10891) | רגיל | 6 | - | א2027 |  
| שינה והפרעות שינה בילדות (10904) | מתקדם | 6 | + | א2026, ב2026,
 א2027,ב2027
 |  
| ליקויי למידה בחשבון: היבטים קוגניטיביים, נוירופסיכולוגיים וחינוכיים (10905) | מתקדם | 6 | + | ב2026, ב2027
 |  
| סמינר מחקר למצטיינים: קוגניציה ואיום (10914) | מתקדם | 6 | - | א2027 |  
| סמינר מחקר למצטיינים: פסיכוביולוגיה (10936) | מתקדם | 6 | - | א2026,א2027 |  
| מוח וקוגניציה (10941) | מתקדם | 6 | + | א2026,ב2026,א2027, ב2027
 |  
| קוגניציה חזותית (10966) | מתקדם | 6 | - | א2026,א2027 |  
| סמינר מחקר למצטיינים: שפה וזיקנה (10969) | מתקדם | 6 | - | א2026,א2027 |  
| פסיכולוגיה של משא ומתן (10973) | מתקדם | 6 | + | א2026,ב2026,א2027, ב2027
 |  
| סמינר מחקר למצטיינים: קשב וקוגניציה (10983) | מתקדם | 6 | - | א2026,א2027 |  
| הרצף האוטיסטי (אנגלית) (11315) | מתקדם | 6 | + | א2026,ב2026, א2027,ב2027
 |  
| חינוך סביבתי בעידן של שינויי אקלים (11319) | מתקדם | 6 | - |  |  
| בחירה בחינוך: בתי ספר ותהליכים חלופיים (14001) | תואר שני | 4 | + | א2027 |  
| עקרונות בעיצוב ובניתוח של סביבות למידה ממוחשבות (14002) | תואר שני | 4 | + | א2026, ב2026,
 א2027,ב2027
 |  
| תאוריות למידה והוראה (14003) | תואר שני | 4 | + | א2026, ב2026,
 א2027,ב2027
 |  
| גישות בתכנון ובהערכה של מערכות למידה (14005) | סמינריוני תואר שני | 4 | + | א2026, א2027
 |  
| חלופות בהערכת הישגים (14006) | תואר שני | 4 | + | ב2026,ב2027 |  
| הערכה בסביבה דיגיטלית - תיאוריה ומעשה (14007) | תואר שני | 4 | + | א2026,ג2026,א2027, ג2027
 |  
| פיתוח והפעלה של תכניות לימודים (14008) | תואר שני | 4 | + | א2026, ב2026,
 א2027,ב2027
 |  |  
  |  | לתשומת לב:
           למרות שהאוניברסיטה עושה את מירב המאמצים לדבוק במתוכנן, עשויים לחול שינויים בהיצע הקורס.
 
 
 | 
 |