שם ומספר הקורס
|
רמה
|
נקודות זכות
|
מוצע בחו''ל
|
סמסטרי הפעלה
|
טיפול וייעוץ תעסוקתי: גישות תיאורטיות ויישום הלכה למעשה (14329)
|
לתואר שני |
6
|
- |
א2025 |
פיתוח ארגוני: תאוריות וכלים להתערבות אפקטיבית (14330)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2024, ב2026 |
עמדות ושכנוע (14331)
|
לתואר שני |
3
|
- |
|
פסיכופתולוגיה בראי הפסיכולוגיה התעסוקתית-ארגונית-חברתית (14332)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2024,ב2025 |
תפיסה חזותית גבוהה: התנהגות ומוח (14400)
|
לתואר שני |
3
|
- |
א2025 |
סמינר מחקר בפסיכולוגיה קוגניטיבית (14401)
|
סמינריוני לתואר שני |
6
|
- |
א2025,א2026 |
קולוקוויום בפסיכולוגיה קוגניטיבית 1 (14402)
|
לתואר שני |
1
|
- |
א2025,א2026 |
קולוקוויום בפסיכולוגיה קוגניטיבית 2 (14403)
|
לתואר שני |
1
|
- |
ב2024,ב2025, ב2026 |
קולוקוויום בפסיכולוגיה קוגניטיבית 3 (14404)
|
לתואר שני |
1
|
- |
א2025,א2026 |
קולוקוויום בפסיכולוגיה קוגניטיבית 4 (14405)
|
לתואר שני |
1
|
- |
ב2024, ב2025, ב2026 |
על מוח ונפש (14406)
|
לתואר שני |
3
|
- |
ב2025 |
היבטים פסיכוביולוגים של לחץ וחרדה (14407)
|
לתואר שני |
3
|
- |
א2025, א2026 |
זיכרון חזותי (14408)
|
לתואר שני |
3
|
- |
ב2025 |
מבוא לתכנות ניסויים וניתוח נתונים בפייתון (14409)
|
לתואר שני |
3
|
- |
א2025, א2026 |
סמינר מחקר בפסיכולוגיה קוגניטיבית ב (14410)
|
סמינריוני לתואר שני |
3
|
- |
ב2024, א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
היבטים ישומיים של פסיכולוגיה קוגניטיבית (14411)
|
לתואר שני |
3
|
- |
א2026 |
סוגיות בקשב וזיהוי חזותי (14412)
|
לתואר שני |
3
|
- |
ב2024, ב2026 |
סוגיות קלאסיות בפסיכולוגיה קוגניטיבית (14413)
|
לתואר שני |
3
|
- |
ב2024, ב2026 |
מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה א (30111)
|
פתיחה |
3
|
+ |
ב2024,ג2024, א2025,ב2025,ג2025, א2026, ב2026,ג2026 |
מבוא לסטטיסטיקה לתלמידי מדעי החברה ב (30112)
|
רגיל |
3
|
+ |
ב2024,ג2024, א2025,ב2025,ג2025, א2026, ב2026,ג2026 |
סמינר דוקטורנטים בחינוך: טכנולוגיות במערכות למידה (33000)
|
לתואר שלישי |
4
|
- |
א2025,א2026 |
סוגיות מתקדמות במחקר לתלמידי דוקטורט בחינוך (33001)
|
לתואר שלישי |
4
|
- |
א2025,א2026 |
סדנה: הכלה והשתלבות (55069)
|
|
|
- |
ב2024,ג2024, ג2025 |
סדנה: יזמות, חדשנות וטכנולוגיה (55076)
|
|
|
- |
ב2024,א2025, ב2025 |
סדנה: אתגרים בחינוך וניהול כיתה (55077)
|
|
|
- |
א2025 |
דידקטיקה של הוראת הפסיכולוגיה (55157)
|
תעודת הוראה |
|
- |
ב2024,ב2025, ב2026 |
פרקטיקום בהוראת הפסיכולוגיה (55158)
|
תעודת הוראה |
|
- |
א2025, א2026 |
סמינר דידקטי בפסיכולוגיה (55469)
|
תעודת הוראה |
|
- |
א2025,א2026 |
אוריינות מחקר בחינוך (55476)
|
תעודת הוראה |
0
|
- |
ב2024, א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
סדנה: חיים בשותפות (55724)
|
|
|
- |
ב2024, ג2024, ב2025 |
השתתפות במחקרים בפסיכולוגיה ובחינוך (91412)
|
|
|
- |
|
סדנה לסמינר אמפירי: הזדהות עם קבוצות (91442)
|
|
|
- |
ב2024, ג2024 |
סדנה לסמינר אמפירי: הפסיכולוגיה של השיפוט האינטואיטיבי (91443)
|
|
|
- |
ב2024,ג2024 |
סדנה לסמינר אמפירי: ליקויי קריאה (91444)
|
|
|
- |
ב2024 |
סדנה לסמינר אמפירי: פסיכולוגיה בין-תרבותית (91455)
|
|
|
- |
ב2024 |
סדנה לסמינר אמפירי: שיפוט והערכה (91457)
|
|
|
- |
ב2024,ג2024 |
סדנהלסמינר אמפירי: שינה, אישיות ותהליכי חשיבה (91470)
|
|
|
- |
ב2024 |
סדנה לסמינר אמפירי: השפעות הדדיות בין שינה לבין אישיות (91474)
|
|
|
- |
|
סדנה לכתיבת עבודה סמינריונית: ליקויי למידה (91475)
|
|
|
- |
ב2024, ג2024 |
סדנה לעבודה סמינריונית: מנהיגות ויישומיה בחינוך (91476)
|
|
|
- |
ב2024 |
סדנה לכתיבת עבודה סמינריונית: פעילות גומלין בכיתה (91477)
|
|
|
- |
ב2024 |
סדנה לסמינר אמפירי: ליקוי למידה בחשבון (91480)
|
|
|
- |
ב2024 |
סדנה לכתיבת עבודה סמינריונית: הפרעת קשב והיפראקטיביות (91481)
|
|
|
- |
ב2024 |
סדנה לכתיבת עבודה סמינריונית: הכנסת שינויים למערכת החינוך (91482)
|
|
|
- |
ב2024 |
סדנה לסמינר אמפירי: התמחות המיספריאלית בעיבוד רגשות (91509)
|
|
|
- |
|
סדנה לכתיבת עבודה סמינריונית בהוראה: מקצוע, אומנות, אמנות? (91513)
|
|
|
- |
|
סדנה לסמינר אמפירי: פסיכולוגיה של משא ומתן (91519)
|
|
|
- |
ב2024,ג2024 |
סדנה אמפירית לכתיבת ע"ס באתיקה בחינוך (91527)
|
|
|
- |
|