|
|
המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
למידע על קורסים שאינם מקושרים אל דף הקורס, אנא פנו למוקד הפניות והמידע
|
שם ומספר הקורס
|
רמה
|
נקודות זכות
|
מוצע בחו''ל
|
סמסטרי הפעלה
|
סמינר בפסיכולוגיה במרחב הדיגיטלי: השלכות חינוכיות (14011)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
א2025,א2026 |
ממידע לידע: מחיפוש מידע לבניית ידע בסביבות עתירות טכנולוגיה (14015)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ג2024, א2025, ג2025,א2026, ג2026 |
למידה וחינוך בחברת המידע (14016)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025, א2026, ב2026 |
שילוב טכנולוגיות מידע בתחומי דעת (14017)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, ב2025, ב2026 |
שינוי ארגוני במערכות למידה (14018)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,א2025,ב2025, א2026, ב2026 |
הפקת תועלת מממצאי הערכה לקידום הלמידה (14020)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,ב2025, ב2026 |
מדידה בחינוך: מושגי יסוד (14021)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025, א2026 |
טכנולוגיות לשירות אנשים עם צרכים מיוחדים (14022)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,ב2025, ב2026 |
כלכלת חינוך (14024)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
סוגיות בניהול בית ספר (14026)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
טכנולוגיות דיגיטליות במערכות למידה והדרכה (14027)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
מדיניות חינוך (14028)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
סמינר לתזה א (14029)
|
סמינריוני לתואר שני |
2
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
סמינר לתזה ב (14030)
|
סמינריוני לתואר שני |
2
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
מחקר איכותני בחינוך (14031)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
אתיקה בחינוך (14032)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,ב2025, ב2026 |
סמינר במטה קוגניציה ולמידה (14033)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, ב2025, ב2026 |
מדיניות חינוך: סמינר מחקר (14034)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025, א2026, ב2026 |
מטה קוגניציה ולמידה (14035)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
|
פסיכולוגיה במרחב הדיגיטלי: השלכות חינוכיות (14036)
|
לתואר שני |
4
|
- |
|
מנהיגות בחינוך (14101)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, ג2025, ג2026 |
פרופסיונליזם במערכות חינוך (14102)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ג2024,ב2025, ג2026 |
תזה במינהל, מדיניות ומנהיגות בחינוך (14194)
|
עבודת תזה |
12
|
- |
|
בחינת גמר במינהל מדיניות ומנהיגות בחינוך (14195)
|
|
|
- |
|
בחינת גמר לתואר שני בחינוך במגמת טכנולוגיות למידה (14196)
|
|
|
- |
|
בחינת גמר לתואר שני בחינוך במגמת מערכות למידה (14197)
|
|
|
- |
|
תזה בחינוך (14198)
|
עבודת תזה |
12
|
- |
|
סטטיסטיקה ושיטות מחקר מתקדמות א (14301)
|
לתואר שני |
3
|
- |
א2025, א2026 |
סטטיסטיקה ושיטות מחקר מתקדמות ב (14302)
|
לתואר שני |
3
|
- |
ב2024,ב2025, ב2026 |
בין תחושות ורגשות לעיבוד מידע (14303)
|
לתואר שני |
3
|
- |
ב2025 |
קוגניציה ואיום (14304)
|
לתואר שני |
3
|
- |
א2025 |
קוגניציה חברתית (14305)
|
לתואר שני |
3
|
- |
ב2024,ב2026 |
סוגיות נבחרות בפסיכולוגיה חברתית 1 (14306)
|
לתואר שני |
1
|
- |
א2025, א2026 |
סוגיות נבחרות בפסיכולוגיה חברתית 2 (14307)
|
לתואר שני |
1
|
- |
ב2024,ב2025, ב2026 |
סוגיות נבחרות בפסיכולוגיה חברתית 3 (14308)
|
לתואר שני |
1
|
- |
א2025, א2026 |
סוגיות נבחרות בפסיכולוגיה חברתית 4 (14309)
|
לתואר שני |
1
|
- |
ב2024,ב2025, ב2026 |
סמינר מחקר א (14310)
|
סמינריוני לתואר שני |
3
|
- |
א2025,א2026 |
סמינר מחקר ב (14311)
|
סמינריוני לתואר שני |
3
|
- |
ב2024, א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
אבחון תעסוקתי ומיון עובדים (14312)
|
לתואר שני |
4
|
- |
א2025 |
היבטים פסיכולוגיים של תקשורת במרחב הדיגיטלי (14313)
|
לתואר שני |
3
|
- |
|
הבדלים בין אישיים (14314)
|
לתואר שני |
3
|
- |
א2026 |
בסימן שאלה:תאוריה ויישום בפיתוח שאלונים (14315)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2025 |
תהליכים קבוצתיים: זהויות חברתיות בארגונים, בעבודה ובחברה (14316)
|
לתואר שני |
4
|
- |
א2025 |
סמינר תזה א (14317)
|
לתואר שני |
3
|
- |
א2025, א2026 |
סמינר תזה ב (14318)
|
לתואר שני |
3
|
- |
ב2024,ב2025, ב2026 |
התנסות בשדה: קורס מלווה פרקטיקום (14319)
|
לתואר שני |
6
|
- |
א2025,א2026 |
התנסות בשדה - היבטים מעשיים ואתיים (14320)
|
לתואר שני |
2
|
- |
א2025,א2026 |
אבחון ארגוני: תאוריה ויישום (14321)
|
לתואר שני |
4
|
- |
א2026 |
קידום שינוי חברתי בראי הגישה הפסיכולוגית (14322)
|
לתואר שני |
4
|
- |
א2025 |
שפה וזיקנה (14323)
|
לתואר שני |
3
|
- |
א2025, א2026 |
מרחק פסיכולוגי ורמת הבניה (14324)
|
לתואר שני |
3
|
- |
|
קשב וקוגניציה (14325)
|
לתואר שני |
3
|
- |
א2026 |
דיאגנוסטיקה: אבחון תעסוקתי באמצעות ניתוח ופרשנות מבחנים ושאלונים פסיכולוגיים (14326)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2024,ב2025, ב2026 |
מבוא לניתוח נתוני עתק בפסיכולוגיה (14327)
|
לתואר שני |
3
|
- |
א2026 |
ניתוח נתוני עתק בפסיכולוגיה: מחקר ויישום (14328)
|
לתואר שני |
3
|
- |
ב2024, ב2026 |
|
| לתשומת לב:
למרות שהאוניברסיטה עושה את מירב המאמצים לדבוק במתוכנן, עשויים לחול שינויים בהיצע הקורס.
|
|