    |
|
|
המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
למידע על קורסים שאינם מקושרים אל דף הקורס, אנא פנו למוקד הפניות והמידע
|
|
שם ומספר הקורס
|
רמה
|
נקודות זכות
|
מוצע בחו''ל
|
סמסטרי הפעלה
|
|
פסיכולוגיה חברתית (10104)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026, ב2026,א2027,ב2027 |
|
תכנון לימודים, הוראה והערכה (10106)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026, ב2026,ג2026,א2027,ב2027, ג2027 |
|
קריאה: תאוריה ומעשה (10123)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026, ב2026,א2027, ב2027 |
|
פסיכולוגיה בחינוך (10125)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026, ב2026,א2027, ב2027 |
|
מבוא לפסיכולוגיה (10136)
|
פתיחה |
6
|
+ |
א2026,ב2026, א2027,ב2027 |
|
סוגיות בחינוך מיוחד (10139)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026,ב2026,א2027, ב2027 |
|
מבחנים פסיכולוגיים: תאוריה ומעשה (10252)
|
רגיל |
4
|
+ |
א2026,ב2026, א2027,ב2027 |
|
פסיכולוגיה קוגניטיבית (10264)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026,ב2026, א2027, ב2027 |
|
אישיות: תאוריה ומחקר (10269)
|
רגיל |
4
|
+ |
א2026, ב2026,ג2026,א2027, ב2027, ג2027 |
|
שיטות מחקר במדעי החברה: עקרונות המחקר וסגנונותיו (10285)
|
רגיל |
4
|
+ |
א2026, ב2026,א2027, ב2027 |
|
רגרסיה וניתוח שונות (10286)
|
רגיל |
3
|
+ |
א2026,ב2026, ג2026,א2027, ב2027, ג2027 |
|
הכנסת שינויים למערכת החינוך (10318)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026,ב2026, ג2026, א2027, ב2027 |
|
פעילות גומלין בכיתה (10328)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026,ב2026, א2027,ב2027, ג2027 |
|
הפסיכולוגיה של השיפוט האינטואיטיבי (10352)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026,ב2026,א2027, ב2027 |
|
הוראה: מקצוע, אומנות, אמנות? (10363)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026, ב2026,א2027, ב2027 |
|
סוציולוגיה של החינוך (10485)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026,ב2026, א2027, ב2027 |
|
פסיכולוגיה התפתחותית: מינקות להתבגרות (10493)
|
רגיל |
4
|
+ |
א2026, ב2026,ג2026,א2027,ב2027, ג2027 |
|
שיפוט והערכה לתלמידי ניהול וכלכלה (10522)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2026,ב2027 |
|
היסטוריה של הפסיכולוגיה (10524)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026,ב2026, א2027,ב2027 |
|
ליקויי למידה (10527)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026,ב2026,א2027, ב2027 |
|
מנהיגות ויישומיה בחינוך (10528)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026,ב2026, א2027,ב2027 |
|
פסיכולוגיה בין-תרבותית (10557)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026, ב2026,א2027,ב2027 |
|
הפרעת קשב והיפראקטיביות (10563)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026,ב2026, א2027, ב2027 |
|
מטפורה בחשיבה החינוכית (10568)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ג2026, ג2027 |
|
יחסים בין קבוצות (10575)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026, ב2026, א2027,ב2027 |
|
ליקויי קריאה (10593)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026, ב2026,א2027, ב2027 |
|
פסיכולוגיה פיזיולוגית (10615)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026,א2027 |
|
פסיכופתולוגיה (10619)
|
רגיל |
4
|
+ |
א2026, ב2026,ג2026,א2027, ב2027, ג2027 |
|
מחוננות וכישרונות מיוחדים (10711)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026, ב2026, א2027,ב2027 |
|
אינטליגנציה רגשית (10759)
|
רגיל |
3
|
+ |
א2026, ב2026,ג2026, א2027, ב2027,ג2027 |
|
פילוסופיה של החינוך (10765)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026,ב2026,א2027, ב2027 |
|
פסיכולוגיה של הזדקנות וזיקנה (10781)
|
רגיל |
3
|
+ |
א2026,ב2026,א2027, ב2027 |
|
שונות בחינוך - היבטים עיוניים ויישומיים (10807)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026,ב2026, ג2026,א2027, ב2027,ג2027 |
|
התנסות מעשית בפסיכולוגיה (10850)
|
רגיל |
4
|
- |
א2026,א2027 |
|
פסיכולוגיה מחקרית: התנסות במחקר ובכתיבה מדעית (10851)
|
רגיל |
4
|
+ |
א2026,ב2026, ג2026,א2027, ב2027,ג2027 |
|
תקשורת, שפה ודיבור: התפתחות טיפוסית ולא טיפוסית (10882)
|
רגיל |
4
|
+ |
א2026,א2027 |
|
התנסות מעשית בחינוך (10891)
|
רגיל |
6
|
- |
א2027 |
|
שינה והפרעות שינה בילדות (10904)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026, ב2026, א2027,ב2027 |
|
ליקויי למידה בחשבון: היבטים קוגניטיביים, נוירופסיכולוגיים וחינוכיים (10905)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2026, ב2027 |
|
סמינר מחקר למצטיינים: קוגניציה ואיום (10914)
|
מתקדם |
6
|
- |
א2027 |
|
סמינר מחקר למצטיינים: פסיכוביולוגיה (10936)
|
מתקדם |
6
|
- |
א2026,א2027 |
|
מוח וקוגניציה (10941)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026,ב2026,א2027, ב2027 |
|
קוגניציה חזותית (10966)
|
מתקדם |
6
|
- |
א2026,א2027 |
|
סמינר מחקר למצטיינים: שפה וזיקנה (10969)
|
מתקדם |
6
|
- |
א2026,א2027 |
|
פסיכולוגיה של משא ומתן (10973)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026,ב2026,א2027, ב2027 |
|
סמינר מחקר למצטיינים: קשב וקוגניציה (10983)
|
מתקדם |
6
|
- |
א2026,א2027 |
|
הרצף האוטיסטי (אנגלית) (11315)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026,ב2026, א2027,ב2027 |
|
חינוך סביבתי בעידן של שינויי אקלים (11319)
|
מתקדם |
6
|
- |
|
|
בחירה בחינוך: בתי ספר ותהליכים חלופיים (14001)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2027 |
|
עקרונות בעיצוב ובניתוח של סביבות למידה ממוחשבות (14002)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026, ב2026, א2027,ב2027 |
|
תאוריות למידה והוראה (14003)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026, ב2026, א2027,ב2027 |
|
גישות בתכנון ובהערכה של מערכות למידה (14005)
|
סמינריוני תואר שני |
4
|
+ |
א2026, א2027 |
|
חלופות בהערכת הישגים (14006)
|
תואר שני |
4
|
+ |
ב2026,ב2027 |
|
הערכה בסביבה דיגיטלית - תיאוריה ומעשה (14007)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026,ג2026,א2027, ג2027 |
|
פיתוח והפעלה של תכניות לימודים (14008)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026, ב2026, א2027,ב2027 |
|
| לתשומת לב:
למרות שהאוניברסיטה עושה את מירב המאמצים לדבוק במתוכנן, עשויים לחול שינויים בהיצע הקורס.
|
|