|
|
המחלקה להיסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
למידע על קורסים שאינם מקושרים אל דף הקורס, אנא פנו למוקד הפניות והמידע
|
שם ומספר הקורס
|
רמה
|
נקודות זכות
|
מוצע בחו''ל
|
סמסטרי הפעלה
|
זמן, חברה ומשפחה: סוגיות בתלמוד (10105)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2024, ג2025 |
מבוא להיסטוריה של המזרח התיכון בעת החדשה (10109)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
יוון הקלאסית (10110)
|
פתיחה |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
בין ציון לציונות: תולדות התנועה הציונית 1914-1881 (10121)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2024 |
בעיות בפילוסופיה של המוסר (10122)
|
פתיחה |
6
|
+ |
ג2024,א2025, ג2025 |
מבוא לארכיאולוגיה של ארץ ישראל: משלהי תקופת האבן עד כיבושי אלכסנדר (10140)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025 |
הלכה והגות: קווי יסוד במשנתו של הרמב"ם (10202)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2024, ג2025 |
יהודים בעידן של תמורות (10204)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2024, א2025, ג2025 |
ירושלים לדורותיה (10208)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
יהודה ורומא (10212)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2024, ב2025,ג2025 |
תולדות התקופה ההלניסטית (10222)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025 |
בימי שואה ופקודה (10234)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
פילוסופיה יוונית: מתאלס עד אריסטו (10248)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
תרבות, חברה ודת: יהודי פולין 600 שנות היסטוריה (10265)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2024,א2025, ג2025 |
מדיקרט עד יום: פילוסופיה במאות ה-17 וה-18 (10266)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
בין יהודים לנוצרים: יהודים ונוצרים במערב אירופה עד ראשית העת החדשה (10275)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
מבוא למקרא (10278)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2024,א2025 |
חסידות אשכנז בתולדות המחשבה היהודית (10297)
|
רגיל |
6
|
+ |
|
האנטישמיות במאה ה-19 (10305)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2025 |
יהודי צפון-אפריקה במאות ה-20-19 (10311)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ג2024, ב2025,ג2025 |
האימפריות הגדולות של העולם המוסלמי (אנגלית) (10312)
|
מתקדם |
6
|
- |
|
אתיופיה: נצרות, אסלאם, יהדות (10333)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2025 |
חירויות הפרט והמבנה החוקתי בדמוקרטיה פדרלית: רציפות ושינוי בממשל ארצות-הברית (10336)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
חשיבה היסטורית (פרקים בפילוסופיה של היסטוריה) (10337)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ג2024, א2025, ג2025 |
מרד בר-כוכבא (10351)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
סוגיות בחקר הלאומיות (10374)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2025 |
עיון ב"הקדמות" של קאנט (10393)
|
מתקדם |
4
|
+ |
ב2025 |
אירופה ערש הלאומיות (10403)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025 |
פילוסופיה יהודית בימי הביניים: מרב סעדיה גאון עד הרמב"ם (10412)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025 |
מדינת החשמונאים (10419)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025 |
מבית לאומי למדינה בדרך: היישוב היהודי בארץ-ישראל בין מלחמות העולם (10423)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025 |
המזרח התיכון בין מלחמות-העולם (10425)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
האסלאם: מבוא להיסטוריה של הדת (10432)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
ראשיתה של אירופה: מערב אירופה בימי הביניים המוקדמים (10436)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2024, ב2025,ג2025 |
מדרש ואגדה (10446)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025 |
רומא: אימפריאליזם ואימפריה (10473)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
מבוא לאסתטיקה (10496)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2024, ב2025,ג2025 |
עלייה לרגל: יהודים, נוצרים, מוסלמים (10500)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2025 |
נוער, חינוך ופוליטיקה במזרח התיכון (10510)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2025 |
מנאורות לרומנטיקה: ראשיתה של הלאומיות הגרמנית (10513)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2025 |
הנצרות הקדומה (10531)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2025 |
מכורש עד אלכסנדר: תולדות ישראל בשלטון פרס (10550)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2025 |
דת ומדינה: היבטים פילוסופיים (10555)
|
מתקדם |
6
|
+ |
|
יהודי תימן: היסטוריה, חברה, תרבות (10565)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ג2024,א2025 |
סוגיות היסטוריות בעולמם של חכמים (10572)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2025 |
נשים בחברה היהודית בארץ ישראל (1948-1882) (10582)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ג2024,א2025, ג2025 |
המחשבה המדינית היהודית בימי-הביניים (10585)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ג2025 |
המזרח התיכון בימינו (10646)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
הכנסייה הקתולית בימי הביניים: אידיאולוגיה ופוליטיקה (10651)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025 |
ספר בראשית (10667)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025 |
על סף העת החדשה: אירופה 1600-1350 (10674)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025 |
מבוא לקבלה: המיסטיקה היהודית מראשיתה ועד דור גירוש ספרד (10678)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025 |
פילוסופיה של הנפש בתקופתנו (10679)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
תולדות עם ישראל בימי בית ראשון (10700)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025 |
מבוא ללוגיקה (10703)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2025, ב2025 |
|
| לתשומת לב:
למרות שהאוניברסיטה עושה את מירב המאמצים לדבוק במתוכנן, עשויים לחול שינויים בהיצע הקורס.
|
|