חדש על המדף

ללכת עם לוגו
לקטלוג שמואל ורשבסקי
ללכת עם לוגו
איך נראה אות קין?
למה חורצים אנשי התנין חריצים בעורם?
מה הופך את מדונה, בקהאם וקלינטון לדמותגים*?
מה משותף לאיקאה, לואי וויטון, מקדונלד'ס ולקוסט?
מדוע אנו עונדים תליון מגן דוד,הולכים עם נייקי ולובשים ראלף לורן?

הפרסומאי שמואל ורשבסקי, שהכתיר בספריו הקודמים את המותגים כדת חדשה, מתאר בספר זה את הצורך האנושי שלנו להשתייך, להזדהות וללכת עם לוגו.

הלוגו (סמל תרבות ההמונים), מאויים בשנות האלפיים ע"י תנועות האנטי-גלובליזציה המכרסמות בתדמיתם של מותגי-על כמו "נסטלה", "גאפ", "סטארבקס", "מרלבורו", "קוקה קולה" ורבים אחרים.

הספר "ללכת עם לוגו" מתחיל מבראשית, בסימנים וסמלים קדומים. עובר דרך שמות המותגים וסיפוריהם, קורא - בפרק ויקרא - תיגר על נעמי קליין מחברת רב-המכר NO LOGO, ומסיים במדבר הרומנטי בדרך אל הדבר הבא: ללכת עם הלוגו אל הקהילה.

בצד ניתוחיים מקצועיים, צילומים וסיפורים פיקנטיים השזורים בין דפי הספר, נחשפים גם ארגונים וחברות עסקיות, הרותמים כבר היום את הלוגו לטובת מעורבות חברתית ובכך נוטלים חלק בבניית עולם חברתי-כלכלי טוב יותר.


שמואל ורשבסקי (אדלר, חומסקי & ורשבסקי) Grey Israel, חלוץ תפיסת "אישיות המותג" וחלוץ הפרסום הבינלאומי בישראל. מחברם של ספרי מותגים: "חופש הפיתוי" ו"האלים החדשים". יוצר "פורמולה BBE" - מודל לסוציאליזציה של המותגים.
ממייסדי GoLogo שיווק חברתי.

* דמותג - דמות +תג (מותג אנושי).