חדש על המדף

מותג
לקטלוג מרטי נוימאייר
מותג
רבים מדברים על זה, מעטים מבינים באמת במה מדובר ורק קומץ נדיר יודעים לנהל את זה. ובכל זאת, כולם רוצים חלק בזה. מה זה? מיתוג, כמובן - הכלי העסקי החזק ביותר שיש.

ספר זה מביא תפישה מקיפה של המותג: מהו מותג (ומהו לא), איך הוא פועל (ולא פועל), ויותר מכל, איך לגשר על הפער בין האסטרטגיה העסקית ליצירתיות כדי ליצור יתרון עסקי מתמשך.

בעוד רוב הספרים הקיימים כיום על מיתוג בוחרים להציג מערך מתיש של מחקרים שיתמכו בתאוריות של מחבריהם, מותג מביא גישה הפוכה. באמצעות הצגת מידע חדשנית, תוך שימוש באינפוגרפיקה ידידותית ונקודות מפתח - פורש הספר בבהירות את עקרונות עולם המיתוג, כאלה שילוו אתכם לאורך כל הקריירה, בדרך חדה וחכמה.