חדש על המדף

''מלחמה עד הרגע האחרון'': התקשורת הישראלית במלחמת לבנון השנייה
לקטלוג קשב - מרכז להגנת הדמוקרטיה בישראל
''מלחמה עד הרגע האחרון'': התקשורת הישראלית במלחמת לבנון השנייה
השאלה איננה רק כיצד סיקרו אמצעי התקשורת הישראלים את מלחמת לבנון השנייה. השאלה החשובה באמת היא כיצד יסקרו אמצעי התקשורת את המלחמה הבאה. אנשי התקשורת, העורכים והמנהלים, הכתבים,והפרשנים, חייבים לערוך בעצמם את חשבון הנפש שדרשו לאחר המלחמה, ובצדק גמור, ממקבלי ההחלטות בממשלה ובצה"ל. זה חייב לקרות. וזה חייב לקרות עכשיו. לפני שתפרוץ המלחמה הבאה. ולא אחריה.