תאריך:
|
29/04/2013
|
הזמנה לארוע
|
מארגני האירוע:
|
האו"פ המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת בשיתוף: המרכז ללימודי תקשורת
|
קבצים נלווים:
|
|
תכני צרכנים בתרבות, יו"ר: ד"ר ערן פישר
- המחלקה לסוציולוגיה למדע המדינה ולתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה
|
|
תרבויות אסתטיות של מוסיקת פופ-רוק, פרופ' מוטי רגב
- ראש התכנית לתואר שני בלימודי תרבות, האוניברסיטה הפתוחה
|
|
ייצור תוכן בוויקיפדיה – מיתוס ומציאות, מר ליאור גלרנטר
- החוג לסציולוגיה ואנתרופולוגיה, אוניברסיטת בר־אילן
|
|
הזמנת הצופים אל מאחורי הקלעים של הטלוויזיה, ד"ר אורנית קליין־שגריר
- המחלקה לסוציולוגיה למדע המדינה ולתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה; המכללה האקדמית הדסה
|
|
המודל המשתנה של העיתונות – הבלוגרים כעיתונאים החדשים, גב' שירה מרגלית
- אתר סלונה, מגזין אינטרנטי לנשים
|
|
תוכן משתמשים בעיתונות המקוונת: מטרות, השלכות והשפעה, ד"ר עידית מנוסביץ
- בית הספר לתקשורת, המכללה האקדמית נתניה
|
|
עבודת הקהל במדיה חברתיים, ד"ר ערן פישר
- המחלקה לסוציולוגיה למדע המדינה ולתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה
|
|