אירועים באוניברסיטה הפתוחה

כשצרכנים מייצרים: תכני תקשורת בעידן האינטרנט


תאריך:
29/04/2013
הזמנה לארוע

מארגני האירוע:
האו"פ המחלקה לסוציולוגיה, למדע המדינה ולתקשורת בשיתוף: המרכז ללימודי תקשורת

קבצים נלווים:

הקלטה תכני צרכנים בתרבות, יו"ר: ד"ר ערן פישר - המחלקה לסוציולוגיה למדע המדינה ולתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה
הקלטה תרבויות אסתטיות של מוסיקת פופ-רוק, פרופ' מוטי רגב - ראש התכנית לתואר שני בלימודי תרבות, האוניברסיטה הפתוחה
הקלטה ייצור תוכן בוויקיפדיה – מיתוס ומציאות, מר ליאור גלרנטר - החוג לסציולוגיה ואנתרופולוגיה, אוניברסיטת בר־אילן
הקלטה הזמנת הצופים אל מאחורי הקלעים של הטלוויזיה, ד"ר אורנית קליין־שגריר - המחלקה לסוציולוגיה למדע המדינה ולתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה; המכללה האקדמית הדסה
הקלטה המודל המשתנה של העיתונות – הבלוגרים כעיתונאים החדשים, גב' שירה מרגלית - אתר סלונה, מגזין אינטרנטי לנשים
הקלטה תוכן משתמשים בעיתונות המקוונת: מטרות, השלכות והשפעה, ד"ר עידית מנוסביץ - בית הספר לתקשורת, המכללה האקדמית נתניה
נא עבודת הקהל במדיה חברתיים, ד"ר ערן פישר - המחלקה לסוציולוגיה למדע המדינה ולתקשורת, האוניברסיטה הפתוחה