תאריך:
|
08/01/2012
|
הזמנה לארוע
|
מארגני האירוע:
|
האו"פ המחלקה לניהול ולכלכלה
|
קבצים נלווים:
|
|
פרופ' יעקב הורניק: תיאוריית הלקוח הנלהב, הפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל-אביב
- דברי ברכה של פרופ' יואב יאיר, דיקן הפיתוח וטכנולוגיות למידה, האוניברסיטה הפתוחה
, ופתיחת מושב ראשון: מגמות בשיווק על ידי יו"ר: ד"ר ניצה גרי, ראש המחלקה לניהול ולכלכלה, האוניברסיטה הפתוחה
|
|
ד"ר רינת שאנן-סצ'י: מתקשורת המונים להמונים מתקשרים
- האו"פ
- המחלקה לניהול ולכלכלה
|
|
פתיחת מושב שני: "מי הזיז את השיווק שלי?" - זמנים חדשים מחייבים גישות שיווקיות חדשות,יו"ר: ד"ר אריה נחמיאס, ראש תכנית ה-MBA, האוניברסיטה הפתוחה
- ורב-שיח בהנחיית: מר ערן יסעור, מנכ"ל משותף של Superbrands ישראל
, בהשתתפות: אבי מוטולה, מנכ"ל, חברת נגב,וסי אלבז, מנכ"ל ובעלים, רשת דומינו'ס פיצה, פרופ' יעקב הורניק, הפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל-אביב
|
|