|
|
|
קורסים בנושא ספרות
למידע על קורסים שאינם מקושרים אל דף הקורס, אנא פנו למוקד הפניות והמידע
|
שם ומספר הקורס
|
רמה
|
נקודות זכות
|
מוצע בחו''ל
|
סמסטרי הפעלה
|
גיבור ואנטי-גיבור ברומן המודרני (10107)
|
פתיחה |
6
|
+ |
א2026 |
החוויה התאטרונית: מבוא לדרמה ולתאטרון (10154)
|
פתיחה |
6
|
+ |
ב2025, א2026, ב2026 |
הסיפור העברי בראשית המאה ה-20 (10112)
|
פתיחה |
6
|
+ |
ב2025, ב2026 |
תולדות הספרות העברית החדשה (10168)
|
פתיחה |
6
|
+ |
ב2025, ב2026 |
אגדת הגולם משלהי העת העתיקה עד המאה ה-20 (10814)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
אמנות מודרנית ועכשווית: מהמאה ה-20 למאה ה-21 (10856)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025, ב2026 |
בימים האחרים: תמורות בשירה העברית בין תש"ח לתש"ך - לאומיות ומגדר (10429)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025,ג2025, ב2026,ג2026 |
בין מדע ורוח: מבוא ללימודים הומניסטיים (אנגלית) (10833)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
האירוע התאטרוני (10830)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025, ב2026 |
החיזיון השקספירי (10215)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
הפואטיקה של הסיפורת (10290)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
יצירות נבחרות בספרות המערב (10778)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025, ב2026 |
מבוא לפואטיקה של ספרות ילדים (10292)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025, ג2025, ב2026,ג2026 |
מבוא לשירה (10808)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
מדרש ואגדה (10446)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
מוסכמות יסוד של הרומן במאה ה-19 (10221)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025, ב2026 |
מחקר טקסטואלי בעידן הדיגיטלי - תיאוריה ומעשה (10837)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025,א2026 |
מרכז או שוליים: שיח זהויות בספרות הישראלית (10825)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2025,ג2026 |
מרכז או שוליים: שיח זהויות בספרות הישראלית במסלול תיכון (11200)
|
רגיל |
6
|
- |
|
סדנה בכתיבת סיפורת (10799)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
סדנה בכתיבת שירה (10798)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
ספרות המופת בהודו הגדולה: דת, תרבות ופילוסופיה (10834)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
עמוס עוז וא"ב יהושע - התחלות (10246)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
קומדיה: מאריסטופנס עד סיינפלד (10762)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
שירת החול העברית בספרד המוסלמית (10647)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025,א2026, ב2026 |
תאטרון בחברה (10738)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2025,ג2026 |
תורת הספרות והתרבות: אסכולות בנות-זמננו (10734)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
אחרי מלחמה: קריאות בסיפורת פלסטינית וישראלית (10993)
|
מתקדם |
6
|
- |
|
ג'יין אוסטן: גישות בביקורת הספרות (10378)
|
מתקדם |
6
|
+ |
|
גלגוליו של רומן החניכה: הז'אנר והשלכותיו האסתטיות, הפוליטיות והפסיכולוגיות (10951)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2025, ב2026 |
המדיום באמנויות: סוגיות אסתטיות ותרבותיות (10931)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026 |
התאטרון הישראלי: קונפליקטים ותהליכי שינוי (10919)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2025,א2026, ב2026 |
זוגות מיועדים ביצירתו של עגנון (10301)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026 |
לא על המילה לבדה: סוגיות יסוד בתרגום (10561)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026 |
מגדר ופמיניזם בתאטרון המודרני (10928)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2025,א2026, ב2026 |
סוגיות בתרגום מערבית לעברית בעת המודרנית (11301)
|
מתקדם |
6
|
- |
ב2025, ב2026 |
ספרות ואתיקה - קריאה במבחר יצירות מן הפרוזה העברית של המאה ה-20 (10963)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2025, ב2026 |
ערים וספרים (10995)
|
מתקדם |
6
|
- |
ב2025,ב2026 |
|
|
| לתשומת לב:
למרות שהאוניברסיטה עושה את מירב המאמצים לדבוק במתוכנן, עשויים לחול שינויים בהיצע הקורס.
|
|