|
|
|
קורסים בנושא היסטוריה של העת החדשה
למידע על קורסים שאינם מקושרים אל דף הקורס, אנא פנו למוקד הפניות והמידע
|
שם ומספר הקורס
|
רמה
|
נקודות זכות
|
מוצע בחו''ל
|
סמסטרי הפעלה
|
אירופה ערש הלאומיות (10403)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025, ב2026 |
אפריקה בין תלות לעצמאות (10206)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025, א2026, ב2026 |
ג'נוסייד (רצח עם) (10664)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2025,א2026, ג2026 |
האסלאם: מבוא להיסטוריה של הדת (10432)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025,א2026, ב2026 |
החברה הערבית בישראל (10657)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2025,א2026, ג2026 |
המהפכה הצרפתית (10782)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025, א2026, ב2026 |
המזרח התיכון בימינו (10646)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025,א2026, ב2026 |
המזרח התיכון בין מלחמות העולם במסלול תיכון (בערבית) (11201)
|
רגיל |
6
|
- |
|
המזרח התיכון בין מלחמות-העולם (10425)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025,א2026, ב2026 |
הקולנוע כהיסטוריה: לדמיין ולביים את המאה ה-20 (10655)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025,א2026, ב2026 |
ירושלים לדורותיה (10208)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025, א2026, ב2026 |
מבוא להיסטוריה של המזרח התיכון בעת החדשה (10109)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2025,א2026, ב2026 |
מבוא לסכסוך הישראלי-ערבי (10888)
|
רגיל |
6
|
- |
|
מבוא לסכסוך הישראלי-ערבי (אנגלית) (10885)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
סין: פאר ושקיעה של הקיסרות המאוחרת (10892)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2025,ג2026 |
על סף העת החדשה: אירופה 1600-1350 (10674)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
קולוניאליזם: מ"גילוי אמריקה" ועד שלהי המאה ה-20 (10896)
|
רגיל |
6
|
- |
|
שורשי הפשיזם האירופי: 1945-1789 (10784)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
תרבות הנאורות (10841)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2026 |
אתיופיה: נצרות, אסלאם, יהדות (10333)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2026 |
האימפריות הגדולות של העולם המוסלמי (אנגלית) (10312)
|
מתקדם |
6
|
- |
ב2025,ב2026 |
חירויות הפרט והמבנה החוקתי בדמוקרטיה פדרלית: רציפות ושינוי בממשל ארצות-הברית (10336)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2025,א2026, ב2026 |
ידע דתי, סמכות וכריזמה באסלאם (10950)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2026 |
מנאורות לרומנטיקה: ראשיתה של הלאומיות הגרמנית (10513)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2025,ב2026 |
נוער, חינוך ופוליטיקה במזרח התיכון (10510)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2025,ב2026 |
סוגיות בחקר הלאומיות (10374)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2025,ב2026 |
|
|
| לתשומת לב:
למרות שהאוניברסיטה עושה את מירב המאמצים לדבוק במתוכנן, עשויים לחול שינויים בהיצע הקורס.
|
|