|
קורסים בנושא מינהל, מדיניות ומנהיגות בחינוך
למידע על קורסים שאינם מקושרים אל דף הקורס, אנא פנו למוקד הפניות והמידע
|
שם ומספר הקורס
|
רמה
|
נקודות זכות
|
מוצע בחו''ל
|
סמסטרי הפעלה
|
סדנה אמפירית לכתיבת ע"ס באתיקה בחינוך (91527)
|
|
|
- |
|
בחירה בחינוך: בתי ספר ותהליכים חלופיים (14001)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025, א2026 |
הערכה בסביבה דיגיטלית - תיאוריה ומעשה (14007)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025, ג2025, א2026,ג2026 |
הפקת תועלת מממצאי הערכה לקידום הלמידה (14020)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2025, ב2026 |
חלופות בהערכת הישגים (14006)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2025,ב2026 |
חשבונאות למנהלים (13002)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
א2025,ב2025, ג2025,א2026, ב2026,ג2026 |
טכנולוגיות דיגיטליות במערכות למידה והדרכה (14027)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
כלכלת חינוך (14024)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
למידה וחינוך בחברת המידע (14016)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025, ב2025, א2026,ב2026 |
מדידה בחינוך: מושגי יסוד (14021)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2026 |
מדיניות חינוך (14028)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
מחקר איכותני בחינוך (14031)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
מחקר כמותי בחינוך (14009)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025,ב2025, א2026, ב2026 |
ממידע לידע: מחיפוש מידע לבניית ידע בסביבות עתירות טכנולוגיה (14015)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025, ג2025,א2026,ג2026 |
מנהיגות בחינוך (14101)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ג2025,א2026 |
ניהול אסטרטגי של מערכות מידע: המהפכה התעשייתית הרביעית (13006)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
א2025,ב2025, א2026,ב2026 |
ניהול פיננסי (13005)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
א2025,ב2025,ג2025, א2026,ב2026, ג2026 |
סוגיות בניהול בית ספר (14026)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
סוגיות עכשוויות בניהול משאבי אנוש (13904)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
א2025, ב2025, א2026,ב2026 |
פסיכולוגיה במרחב הדיגיטלי: השלכות חינוכיות (14036)
|
לתואר שני |
4
|
- |
|
רגשות בארגונים (13902)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
ב2025,ג2025, ב2026,ג2026 |
שיווק (13003)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
א2025,ב2025, ג2025, א2026,ב2026, ג2026 |
תאוריות למידה והוראה (14003)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025,ב2025, א2026, ב2026 |
מדיניות חינוך: סמינר מחקר (14034)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
סמינר בפסיכולוגיה במרחב הדיגיטלי: השלכות חינוכיות (14011)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
א2025,א2026 |
שינוי ארגוני במערכות למידה (14018)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
א2025,ב2025, א2026, ב2026 |
תזה במינהל, מדיניות ומנהיגות בחינוך (14194)
|
עבודת תזה |
12
|
- |
|
אתיקה בחינוך (14032)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2025, ב2026 |
פרופסיונליזם במערכות חינוך (14102)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2025,ג2026 |
בחינת גמר במינהל מדיניות ומנהיגות בחינוך (14195)
|
|
|
- |
א2025 |
|
|
| לתשומת לב:
למרות שהאוניברסיטה עושה את מירב המאמצים לדבוק במתוכנן, עשויים לחול שינויים בהיצע הקורס.
|
|