    |
קורסים בנושא חינוך: טכנולוגיות ומערכות למידה
למידע על קורסים שאינם מקושרים אל דף הקורס, אנא פנו למוקד הפניות והמידע
|
שם ומספר הקורס
|
רמה
|
נקודות זכות
|
מוצע בחו''ל
|
סמסטרי הפעלה
|
בחירה בחינוך: בתי ספר ותהליכים חלופיים (14001)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026, א2027 |
הערכה בסביבה דיגיטלית - תיאוריה ומעשה (14007)
|
תואר שני |
4
|
+ |
ג2025,א2026, ג2026, א2027,ג2027 |
הפקת תועלת מממצאי הערכה לקידום הלמידה (14020)
|
תואר שני |
4
|
+ |
ב2026, ב2027 |
חלופות בהערכת הישגים (14006)
|
תואר שני |
4
|
+ |
ב2026,ב2027 |
טכנולוגיות דיגיטליות במערכות למידה והדרכה (14027)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026, ב2026,א2027,ב2027 |
טכנולוגיות לשירות אנשים עם צרכים מיוחדים (14022)
|
תואר שני |
4
|
+ |
ב2026, ב2027 |
למידה וחינוך בחברת המידע (14016)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026,ב2026,א2027, ב2027 |
מדידה בחינוך: מושגי יסוד (14021)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026, א2027 |
מחקר איכותני בחינוך (14031)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026,ב2026,א2027, ב2027 |
מחקר כמותי בחינוך (14009)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026, ב2026, א2027,ב2027 |
מטה קוגניציה ולמידה (14035)
|
תואר שני |
4
|
+ |
|
ממידע לידע: מחיפוש מידע לבניית ידע בסביבות עתירות טכנולוגיה (14015)
|
תואר שני |
4
|
+ |
ג2025,א2026, ג2026, א2027,ג2027 |
סוגיות בניהול בית ספר (14026)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026,ב2026, א2027, ב2027 |
עקרונות בעיצוב ובניתוח של סביבות למידה ממוחשבות (14002)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026, ב2026, א2027,ב2027 |
פיתוח והפעלה של תכניות לימודים (14008)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026, ב2026, א2027,ב2027 |
פסיכולוגיה במרחב הדיגיטלי: השלכות חינוכיות (14036)
|
תואר שני |
4
|
- |
|
תאוריות למידה והוראה (14003)
|
תואר שני |
4
|
+ |
א2026, ב2026, א2027,ב2027 |
גישות בתכנון ובהערכה של מערכות למידה (14005)
|
סמינריוני תואר שני |
4
|
+ |
א2026, א2027 |
סמינר במטה קוגניציה ולמידה (14033)
|
סמינריוני תואר שני |
4
|
+ |
ב2026, ב2027 |
סמינר בפסיכולוגיה במרחב הדיגיטלי: השלכות חינוכיות (14011)
|
סמינריוני תואר שני |
4
|
+ |
א2026,א2027 |
סמינר תזה א (14029)
|
סמינריוני תואר שני |
2
|
+ |
א2026,ב2026,א2027, ב2027 |
סמינר תזה ב (14030)
|
סמינריוני תואר שני |
2
|
+ |
א2026,ב2026,א2027, ב2027 |
שילוב טכנולוגיות מידע בתחומי דעת (14017)
|
סמינריוני תואר שני |
4
|
+ |
ב2026,ב2027 |
שינוי ארגוני במערכות למידה (14018)
|
סמינריוני תואר שני |
4
|
+ |
א2026, ב2026, א2027,ב2027 |
תזה בחינוך (14198)
|
עבודת תזה |
12
|
- |
|
פרופסיונליזם במערכות חינוך (14102)
|
תואר שני |
4
|
+ |
ג2026, ג2027 |
בחינת גמר לתואר שני בחינוך במגמת טכנולוגיות למידה (14196)
|
|
|
- |
|
בחינת גמר לתואר שני בחינוך במגמת מערכות למידה (14197)
|
|
|
- |
|
|
|
| לתשומת לב:
למרות שהאוניברסיטה עושה את מירב המאמצים לדבוק במתוכנן, עשויים לחול שינויים בהיצע הקורס.
|
|