    |
שם ומספר הקורס
|
רמה
|
נקודות זכות
|
מוצע בחו''ל
|
סמסטרי הפעלה
|
מדיקרט עד יום: פילוסופיה במאות ה-17 וה-18 (10266)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
אישיות: תאוריה ומחקר (10269)
|
רגיל |
4
|
+ |
ב2021,ג2021, א2022,ב2022, ג2022 |
סטייה חברתית (10270)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
בין יהודים לנוצרים: יהודים ונוצרים במערב אירופה עד ראשית העת החדשה (10275)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
מבוא למקרא (10278)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2022 |
ניהול משאבי אנוש (10279)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
יסודות החשבונאות (10280)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
ניהול השיווק (10281)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
תרבות ההשכלה - הגות ואמנות באירופה במאה ה-18. חלק א: צרפת (10282)
|
רגיל |
6
|
+ |
ג2021,א2022, ג2022 |
מושגי יסוד באקונומטריקה (10284)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
שיטות מחקר במדעי החברה: עקרונות המחקר וסגנונותיו (10285)
|
רגיל |
4
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
רגרסיה וניתוח שונות (10286)
|
רגיל |
2
|
+ |
ב2021,ג2021, א2022,ב2022, ג2022 |
הפואטיקה של הסיפורת (10290)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2022 |
מבוא לפואטיקה של ספרות ילדים (10292)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
חסידות אשכנז בתולדות המחשבה היהודית (10297)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2022 |
זוגות מיועדים ביצירתו של עגנון (10301)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2022 |
האנטישמיות במאה ה-19 (10305)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,ג2021, ב2022 |
יהודי צפון-אפריקה במאות ה-20-19 (10311)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,ג2021, ב2022,ג2022 |
סוגיות נבחרות במדיניות החוץ של מדינת ישראל (10314)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
הכנסת שינויים למערכת החינוך (10318)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022,ג2022 |
פעילות גומלין בכיתה (10328)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,ג2021, א2022,ב2022 |
משטר ופוליטיקה באפריקה (10329)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2022 |
אפריקה בסבך היחסים הבין-לאומיים: עבר והווה (10330)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,ג2021, ב2022 |
אתיופיה: נצרות, אסלאם, יהדות (10333)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2022 |
הקבוצה הכנענית: בין אידיאולוגיה וספרות (10335)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,ב2022 |
חירויות הפרט והמבנה החוקתי בדמוקרטיה פדרלית: רציפות ושינוי בממשל ארצות-הברית (10336)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
חשיבה היסטורית (פרקים בפילוסופיה של היסטוריה) (10337)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ג2021,א2022, ג2022 |
ניהול הפרסום (10344)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
אי-שוויון חברתי: סוגיות וגישות עכשוויות (10349)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,ב2022 |
מחקרי שיווק (10350)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021 |
מרד בר-כוכבא (10351)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
הפסיכולוגיה של השיפוט האינטואיטיבי (10352)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
דיני עבודה (10354)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
הוראה: מקצוע, אומנות, אמנות? (10363)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
סוגיות בחקר הלאומיות (10374)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021,ב2022 |
מעמד, מגדר ואתניות בחינוך: מבט סוציולוגי (10376)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ג2021,ג2022 |
ג'יין אוסטן: גישות בביקורת הספרות (10378)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2022 |
מלחמה ואסטרטגיה (10390)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2021 |
תנועות חברתיות ומחאה פוליטית בישראל (10392)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2022 |
עיון ב"הקדמות" של קאנט (10393)
|
מתקדם |
4
|
+ |
ב2021,ב2022 |
כלכלה בין-לאומית ריאלית (10397)
|
מתקדם |
3
|
+ |
ב2021,ג2021, ב2022,ג2022 |
אירופה ערש הלאומיות (10403)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,ב2022 |
ממשל ופוליטיקה במדינת ישראל (10406)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
מבוא ללימודי תקשורת (10408)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
האופרה (10411)
|
רגיל |
6
|
- |
ב2021,ב2022 |
פילוסופיה יהודית בימי הביניים: מרב סעדיה גאון עד הרמב"ם (10412)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2022 |
מדינת החשמונאים (10419)
|
רגיל |
6
|
+ |
א2022 |
מבוא לקולנוע ישראלי (10421)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,ג2021, א2022,ב2022, ג2022 |
מבית לאומי למדינה בדרך: היישוב היהודי בארץ-ישראל בין מלחמות העולם (10423)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,ב2022 |
המזרח התיכון בין מלחמות-העולם (10425)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
כלכלה ניהולית (10426)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
בימים האחרים: תמורות בשירה העברית בין תש"ח לתש"ך - לאומיות ומגדר (10429)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,ג2021, ב2022,ג2022 |
התנהגות ארגונית-מיקרו (10430)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
האסלאם: מבוא להיסטוריה של הדת (10432)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,א2022, ב2022 |
התנהגות ארגונית-מקרו (10434)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2021,ג2021, א2022,ב2022, ג2022 |
|
| לתשומת לב:
למרות שהאוניברסיטה עושה את מירב המאמצים לדבוק במתוכנן, עשויים לחול שינויים בהיצע הקורס.
|
|