    |
שם ומספר הקורס
|
רמה
|
נקודות זכות
|
מוצע בחו''ל
|
סמסטרי הפעלה
|
גישות בתכנון ובהערכה של מערכות למידה (14005)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
- |
א2022 |
חלופות בהערכת הישגים (14006)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
הערכה בחינוך: תאוריה ומעשה (14007)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ג2021,א2022, ג2022 |
פיתוח והפעלה של תכניות לימודים (14008)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
מחקר כמותי בחינוך (14009)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
פסיכולוגיה במרחב הדיגיטלי: השלכות חינוכיות (14011)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
- |
א2022 |
ממידע לידע: מחיפוש מידע לבניית ידע (14015)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ג2021,א2022, ג2022 |
למידה וחינוך בחברת המידע (14016)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
שילוב טכנולוגיות מידע בתחומי דעת (14017)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,ב2022 |
שינוי ארגוני במערכות למידה (14018)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
הפקת תועלת מממצאי הערכה לקידום הלמידה (14020)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,ב2022 |
מדידה בחינוך: מושגי יסוד (14021)
|
לתואר שני |
4
|
- |
א2022 |
טכנולוגיות לשירות אנשים עם צרכים מיוחדים (14022)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,ב2022 |
כלכלת חינוך (14024)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
סוגיות בניהול בית ספר (14026)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
טכנולוגיות דיגיטליות במערכות למידה והדרכה (14027)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
מדיניות חינוך (14028)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
סמינר לתזה א (14029)
|
סמינריוני לתואר שני |
2
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
סמינר לתזה ב (14030)
|
סמינריוני לתואר שני |
2
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
מחקר איכותני בחינוך (14031)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
אתיקה בחינוך (14032)
|
לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,ב2022 |
מטה קוגניציה ולמידה (14033)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,ב2022 |
מדיניות חינוך: סמינר מחקר (14034)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
מנהיגות בחינוך (14101)
|
לתואר שני |
4
|
- |
א2022,ג2022 |
תזה במינהל, מדיניות ומנהיגות בחינוך (14194)
|
עבודת תזה |
0
|
- |
|
בחינת גמר במינהל מדיניות ומנהיגות בחינוך (14195)
|
|
|
- |
|
בחינת גמר לתואר שני בחינוך במגמת טכנולוגיות למידה (14196)
|
|
|
- |
ב2021 |
בחינת גמר לתואר שני בחינוך במגמת מערכות למידה (14197)
|
|
|
- |
ב2021 |
תזה בחינוך (14198)
|
עבודת תזה |
0
|
- |
|
פייר בורדייה: טעם, הון תרבותי ואמנויות (14201)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
א2022 |
חברה, תרבות וייצוג (14202)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
א2022 |
יהדות, עבריות, ישראליות: היבטים תרבותיים (14203)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
א2022 |
גישות אנתרופולוגיות וסוציולוגיות לחקר התרבות (14204)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
ב2021,ג2021, ב2022,ג2022 |
תאוריות וגישות בחקר התרבות (14205)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
ב2021,ב2022 |
רב-תרבותיות בישראל (14206)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
א2022 |
סוגיות במעברים ובמגעים בין תרבויות (14207)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
ב2021,ב2022 |
סוגיות בתאוריה של המרחב (14208)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
ב2021,ב2022 |
גוף ותרבות: מסורות, שאלות, בעיות (14209)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
א2022 |
שיטות מחקר איכותניות (תואר שני) (14210)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
ב2021,ב2022 |
תרבות פופולרית (14211)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
ב2021,ב2022 |
מגדר: תרבות וזהות (14212)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
א2022 |
מדע ותרבות (14213)
|
לתואר שני |
3
|
+ |
ב2021,ב2022 |
סמינר מחקר: קוסמופוליטיות תרבותית בת-זמננו (14215)
|
לתואר שני |
3
|
- |
|
סמינר תזה לכתיבה מחקרית בלימודי תרבות (14299)
|
סמינריוני לתואר שני |
3
|
+ |
ב2021,ב2022 |
סטטיסטיקה ושיטות מחקר מתקדמות א (14301)
|
לתואר שני |
3
|
- |
א2022 |
סטטיסטיקה ושיטות מחקר מתקדמות ב (14302)
|
לתואר שני |
3
|
- |
ב2021,ב2022 |
בין תחושות ורגשות לעיבוד מידע (14303)
|
לתואר שני |
3
|
- |
ב2022 |
קוגניציה ואיום (14304)
|
לתואר שני |
3
|
- |
|
קוגניציה חברתית (14305)
|
לתואר שני |
3
|
- |
א2022 |
סוגיות נבחרות בפסיכולוגיה חברתית 1 (14306)
|
לתואר שני |
1
|
- |
א2022 |
סוגיות נבחרות בפסיכולוגיה חברתית 2 (14307)
|
לתואר שני |
1
|
- |
ב2021,ב2022 |
סוגיות נבחרות בפסיכולוגיה חברתית 3 (14308)
|
לתואר שני |
1
|
- |
א2022 |
סוגיות נבחרות בפסיכולוגיה חברתית 4 (14309)
|
לתואר שני |
1
|
- |
ב2021,ב2022 |
סמינר מחקר א (14310)
|
סמינריוני לתואר שני |
3
|
- |
א2022 |
סמינר מחקר ב (14311)
|
סמינריוני לתואר שני |
3
|
- |
ב2021,א2022, ב2022 |
|
| לתשומת לב:
למרות שהאוניברסיטה עושה את מירב המאמצים לדבוק במתוכנן, עשויים לחול שינויים בהיצע הקורס.
|
|