|
|
המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
למידע על קורסים שאינם מקושרים אל דף הקורס, אנא פנו למוקד הפניות והמידע
|
שם ומספר הקורס
|
רמה
|
נקודות זכות
|
מוצע בחו''ל
|
סמסטרי הפעלה
|
פסיכולוגיה חברתית (10104)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2024,א2025,ב2025, א2026, ב2026 |
תכנון לימודים, הוראה והערכה (10106)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2024, ג2024,א2025,ב2025, ג2025, א2026, ב2026,ג2026 |
קריאה: תאוריה ומעשה (10123)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
פסיכולוגיה בחינוך (10125)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
מבוא לפסיכולוגיה (10136)
|
פתיחה |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
סוגיות בחינוך מיוחד (10139)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
מבחנים פסיכולוגיים: תאוריה ומעשה (10252)
|
רגיל |
4
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
פסיכולוגיה קוגניטיבית (10264)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
אישיות: תאוריה ומחקר (10269)
|
רגיל |
4
|
+ |
ב2024, ג2024,א2025,ב2025, ג2025, א2026, ב2026,ג2026 |
שיטות מחקר במדעי החברה: עקרונות המחקר וסגנונותיו (10285)
|
רגיל |
4
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
רגרסיה וניתוח שונות (10286)
|
רגיל |
3
|
+ |
ב2024,ג2024,א2025, ב2025,ג2025, א2026, ב2026,ג2026 |
הכנסת שינויים למערכת החינוך (10318)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024, ג2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026, ג2026 |
פעילות גומלין בכיתה (10328)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025, ג2025, א2026,ב2026 |
הפסיכולוגיה של השיפוט האינטואיטיבי (10352)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025, א2026, ב2026 |
הוראה: מקצוע, אומנות, אמנות? (10363)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025, א2026, ב2026 |
סוציולוגיה של החינוך (10485)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2024, א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
פסיכולוגיה התפתחותית: מינקות להתבגרות (10493)
|
רגיל |
4
|
+ |
ב2024, ג2024, א2025,ב2025, ג2025,א2026, ב2026,ג2026 |
שיפוט והערכה לתלמידי ניהול וכלכלה (10522)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024, ב2025, ב2026 |
היסטוריה של הפסיכולוגיה (10524)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025, א2026, ב2026 |
ליקויי למידה (10527)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025, א2026, ב2026 |
מנהיגות ויישומיה בחינוך (10528)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025, א2026, ב2026 |
פסיכולוגיה בין-תרבותית (10557)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025, א2026, ב2026 |
הפרעת קשב והיפראקטיביות (10563)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025, א2026, ב2026 |
מטפורה בחשיבה החינוכית (10568)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024,ג2024, ב2025,ג2025, ב2026,ג2026 |
הזדהות עם קבוצות (10575)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025, א2026, ב2026 |
ליקויי קריאה (10593)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025, א2026,ב2026 |
פסיכולוגיה פיזיולוגית (10615)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2024,א2025, א2026 |
פסיכופתולוגיה (10619)
|
רגיל |
4
|
+ |
ב2024,ג2024, א2025,ב2025, ג2025, א2026, ב2026,ג2026 |
מחוננות וכישרונות מיוחדים (10711)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025, א2026, ב2026 |
אינטליגנציה רגשית (10759)
|
רגיל |
3
|
+ |
ב2024, ג2024, א2025,ב2025,ג2025,א2026, ב2026, ג2026 |
פילוסופיה של החינוך (10765)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025, א2026,ב2026 |
פסיכולוגיה של הזדקנות וזיקנה (10781)
|
רגיל |
3
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
שונות בחינוך - היבטים עיוניים ויישומיים (10807)
|
רגיל |
6
|
+ |
ב2024,ג2024, א2025,ב2025,ג2025, א2026, ב2026,ג2026 |
התנסות מעשית בפסיכולוגיה (10850)
|
רגיל |
4
|
- |
א2025,א2026 |
פסיכולוגיה מחקרית: התנסות במחקר ובכתיבה מדעית (10851)
|
רגיל |
4
|
+ |
ב2024,ג2024,א2025, ב2025,ג2025, א2026, ב2026,ג2026 |
תקשורת, שפה ודיבור: התפתחות טיפוסית ולא טיפוסית (10882)
|
רגיל |
4
|
+ |
ב2024,א2025, א2026 |
התנסות מעשית בחינוך (10891)
|
רגיל |
6
|
- |
א2025,א2026 |
שינה והפרעות שינה בילדות (10904)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025, א2026, ב2026 |
ליקויי למידה בחשבון: היבטים קוגניטיביים, נוירופסיכולוגיים וחינוכיים (10905)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024, ב2025, ב2026 |
סמינר מחקר למצטיינים: קוגניציה ואיום (10914)
|
מתקדם |
6
|
- |
א2025 |
סמינר מחקר למצטיינים: פסיכוביולוגיה (10936)
|
מתקדם |
6
|
- |
א2025,א2026 |
מוח וקוגניציה (10941)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
קוגניציה חזותית (10966)
|
מתקדם |
6
|
- |
א2025, א2026 |
סמינר מחקר למצטיינים: שפה וזיקנה (10969)
|
מתקדם |
6
|
- |
א2025,א2026 |
פסיכולוגיה של משא ומתן (10973)
|
מתקדם |
6
|
+ |
א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
סמינר מחקר למצטיינים: קשב וקוגניציה (10983)
|
מתקדם |
6
|
- |
א2026 |
הרצף האוטיסטי (אנגלית) (11315)
|
מתקדם |
6
|
+ |
ב2024, ב2025, ב2026 |
בחירה בחינוך: בתי ספר ותהליכים חלופיים (14001)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025, א2026 |
עקרונות בעיצוב ובניתוח של סביבות למידה ממוחשבות (14002)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025, א2026, ב2026 |
תאוריות למידה והוראה (14003)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025, א2026, ב2026 |
גישות בתכנון ובהערכה של מערכות למידה (14005)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
א2025,א2026 |
חלופות בהערכת הישגים (14006)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
הערכה בסביבה דיגיטלית - תיאוריה ומעשה (14007)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ג2024,א2025, ג2025,א2026, ג2026 |
פיתוח והפעלה של תכניות לימודים (14008)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
מחקר כמותי בחינוך (14009)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
|
| לתשומת לב:
למרות שהאוניברסיטה עושה את מירב המאמצים לדבוק במתוכנן, עשויים לחול שינויים בהיצע הקורס.
|
|