חדש על המדף

מיתוג רגשי: הדרך לחבר בין מותגים לאנשים
לקטלוג מרק גובה
מיתוג רגשי: הדרך לחבר בין מותגים לאנשים
המיתוג היחידי שבכוחו ליצר מותגים מצליחים באמת אינו עוסק בהגדלה של "נתח שוק" אלא של "נתח רצייה". מתוך כך עוסק המיתוג הרגשי בפנייה אל הרגש האנושי ובתיעול הכוח העצום הטמון בו כדי לבסס רצייה שכזאת. דווקא המיתוג הרגשי עתיד להצליח במשקי העתיד ככל שהעולם וסביבת השוק הופכים להיות יותר ויותר טכנולוגים וחשוכי מגע אנושי. מתברר כי הפנייה אל הרגש והחושים הוכיחה עצמה כדרך יעילה המייצרת יתרון שיווקי בר קיימא וארוך טווח.

זהו הספר המקיף ביותר שנכתב עד היום בנושא זה והיחיד שתורגם לעברית. הוא עמוס בכלי מיתוג יישומיים, דוגמאות מרתקות וסיפורי מקרים אמיתיים מזירת המיתוג העולמית. מרק גובה פורש בפניכם סקירה מעמיקה מנקודת מבט שיווקית על קהלי יעד שונים, ובנוסף שיטות בדוקות לחיזוק זהויות מותג, מתכונים לביסוס חזון מותגי וכלי מיתוג חדשניים ליישום מיידי. כל אלה מוגשים לכם בכתיבה רהוטה וקולחת בפרקים, כמו "צלילים שמובילים", "צבעים שמהפנטים", "צורות שנוגעות", "קמעונאות בלהט", "נוכחות מותג עם נוכחות", "מיתוג רגשות באינטרנט", "מתכונים לאסטרטגיות של מיתוג רגשי" ועוד.

כולל הקדמה מיוחדת לקורא הישראלי על ישראל כקהל יעד.


מרק גובה הוא נשיא, מנכ"ל ומנהל קרייטיב ראשי של חברת d/g* Worldwide, אחת מעשר החברות הגדולות בעולם לבניית תדמית המותג, שעבודותיה זכו בפרסים רבים. בשלושת העשורים האחרונים הוא יצר אסטרטגיות עיצוב מותגים חדשניות ומוכוונות רגש ללקוחות כמו Coca-Cola, Ann Taylor, Victoria's Secret, IBM, Reebok, Saks, Godiva, Sears, Starbocks, Lancome, Versace, Gillette ועוד. מרק גובה הוא מרצה מבוקש ברחבי העולם בתחום השיווק והעיצוב. הוא מתגורר בעיר ניו יורק.