חדש על המדף

פענוח הצופן השיווקי: המדע שמסביר מדוע אנו קונים
לקטלוג פיל בארדן
פענוח הצופן השיווקי: המדע שמסביר מדוע אנו קונים
הספר מציג באופן נהיר ומרתק את החידושים האחרונים במדע קבלת החלטות ורותם אותם לטובת שיווק וניהול מותגים יעיל ואפקטיבי.

הספר הוא נכס רב-ערך לאנשי שיווק ולכל מי שעוסק בפרסום, חקר שווקים או מדיה. אך הוא יתרום גם לכל מי שמבקש להבין דפוסי חשיבה והנעה של בני האדם: פוליטיקאים, מעצבי מדיניות, מעצבי מוצר, רגולטורים פיננסיים, ואנשי עסקים מכל סוג.

פיל בארדן עוסק בשיווק ומיתוג למעלה מ-25 שנה. הוא מילא תפקידי מפתח בינלאומיים בחברות ענק כמו Unilever, Daigeo ו- T-Mobile. בשנים האחרונות החל ללמוד את מדע תחום קבלת ההחלטות וגילה עד כמה הוא משמעותי לשיווק ולמיתוג מוצלחים. מומחיותו הייחודית היא היכולת לשלב ניסיון רב שנים כאיש שיווק בכיר יחד עם ידע מעמיק במדע קבלת החלטות.