חדש על המדף

המדיה החברתית: המנוע החדש להצלחה עסקית
לקטלוג גרי ויינרצ'ק
המדיה החברתית: המנוע החדש להצלחה עסקית
בואו לעשות כסף מהחלום שלכם! יש לכם תחביב שהייתם רוצים לעסוק בו כל היום? אולי רעיון טורדני כלשהו שלא נותן לכם מנוח? זה הזמן להפוך את התשוקה למקור הכנסה...
בספרו המדיה החברתית ילמד אתכם גרי ויינרצ'ק איך לרתום את העוצמה של האינטרנט כדי להפוך את מה שמעניין אתכם באמת לעסק אמיתי. גרי השקיע שנים בבניית העסק המשפחתי - חנות יין קטנה שאותה הפך לעסק מוביל בשוק האמריקני כולו. יום אחד הוא הפעיל מצלמת וידיאו, ובאמצעות הסודות שהוא חושף בספר בנה מותג אישי משלו ועשה מהפך בחייו ובפוטנציאל ההכנסות שלו. המדיה החברתית הוא ספר ההדרכה האולטימטיבי לעסקים המודרניים.

גרי ויינרצ'ק משך אליו את תשומת הלב בגישתו החלוצית למיתוג אישי ולעסקים. במשך שנים הוא השתמש בטכניקות פרסום מסורתיות כדי לפתח את חנות היין הקמעונאית המשפחתית. עד שהחליט למנף את הכלים החדשים של המדיה החברתית, ובהם טוויטר ופייסבוק לקידום הווידיאו בלוג שלו, שעוסק ביין: Wine Library TV. ויינרצ'ק התמיד בגישה אשר לפיה מי שמקדים את המתחרים מנצח, וכבר ב-1997 השיק את אתר האינטרנט הקמעונאי של Wine Library וב-2006 את הווידיאו בלוג Wine Library .TV