חדש על המדף

הקרב על המדף: הרעיונות המנצחים של רשתות השיווק המובילות
לקטלוג שמחה סיגן
הקרב על המדף: הרעיונות המנצחים של רשתות השיווק המובילות
מדוע חדרי השירותים בקניונים נמצאים בפינות נידחות?
מהו הסיפור האמיתי שמאחורי קריסת רשת קלאבמרקט?
מהי המהפכה העוברת על בתי הקפה בארצות הברית?
האם יכול בעל חנות קטנה להתמודד עם הרשתות הגדולות?

רשתות השיווק נמצאות בכל תחום של חיינו אך איננו יודעים כיצד הן קמות ואיך הן מתנהלות.
הקרב על המדף חושף את סודותיהן של הרשתות המצליחות ביותר בעולם, מתאר את הסיבות לכישלונות הגדולים בתחום ומספק מידע חשוב, מעניין ומועיל לכל מי שקונה ברשתות השיווק - וגם למי שמבקש להתחרות בהן.


שמחה סיגן מנהל את חברת "סגמנט יועצים לשיווק" המתמחה בייעוץ לתאגידים ולארגונים בישראל ובארצות הברית, בעל טור בעיתון גלובס , מפיק ועורך הידיעון המקוון TRENDS ומרצה לשיווק במכללה האקדמית ספיר.