חדש על המדף

אקסטרמדיום: עקורונות השיווק במדיום
לקטלוג אלון מוליאן
אקסטרמדיום: עקורונות השיווק במדיום

מהפכה מתחוללת בעולם השיווק:הרשת רומסת עקרונות מסורתיים וקובעת כללים חדשים במלחמת המותגים,היא אינה עוד רק מדיום לפרסום,הוא אקסטרה מדיום - תשתית לכל אמצעי השיווק המסורתיים ולאמצעי שיווק חדשים שנולדו עימה. אקסטרמדיום הוא הספר הראשון בעברית,המרכז מידע מקצועי ומקיף על ערוצי השיווק באינטרנט: פרסום, יחסי ציבור,תכנון וקנית מדיה,קידום מכירות,דיוור באמצעות דואר אלקטרוני,שיווק ויראלי,מנועי חיפוש, הקמת אתר, מדידה והערכת אפקטיביות.

• ניתוח ערוצי השייוק בהיבטים מעשיים,תוך דגש על יישומם בשוק הישראלי.
• מאות עצות מעשיות,אזהרות והמלצות.
• יותר מ-50 מקרי רשת ודוגמאות פעילות של מותגים ישראלים ובינלאומיים.
• מילון מונחים מקיף וראשון מסוגו.
• קישורים לספרות מומלצת ולמקורות מתעדכנים לעיון נוסף.
• סקירת תולדות האינטרנט בישראל ומאפייני הגלישה בה.

אלון מוליאן ,יליד 1972,מחלוצי ענף הפרסום באינטרנט בישראל, בעלים ומנכ"ל משותף של חברת האינטראקטיב והייעוץ השיווקי Twisted , בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול במסלול האקדמי של המכללה למינהל ולימודי תואר שני בתקשורת חדשנית באוניברסיטת בן גוריון. הקים וניהל במשך ארבע שנים את יחידת האינטרנט בקבוצת הפרסום הבנילאומיית מקאן אריקסון.