חדש על המדף

לדבר בפני לקוח: על תורת השיווק ואמנות השכנוע
לקטלוג יניב זייד
לדבר בפני לקוח: על תורת השיווק ואמנות השכנוע

הסיסמה "הלקוח תמיד צודק" אינה נכונה ככלל. הלקוח אינו תמיד צודק. למעשה,במקרים רבים, הלקוח טועה, אבל הסיסמה הזאת רווחת בציבור משום שהיא מבטאת את הרצון המתמיד של אנשי מכירות ואנשי עסקים לרצות את לקחותיהם כמעט בכל מחיר, גם כאשר הלקוחות טועים.

 כיצד מתגברים על הבעיה הזאת?
 איך תוכלו לרצות את הלקוח ובה בעת לשמור על הכבוד,על מטרות העסק ועל המחיר הגבוה של המוצר או השירות שאתם מספקים?
 איך מנצחים את הלקוח בוויכוח בלי לאבד אותו?
 כיצד מונעים בעיות עתידיות ובעיות מוגזמות כבר במפגש הראשון איתו, מבלי שהלקוח יפנה לעבוד עם המתחרים?
 איך תוכלו לשווק את עצמכם, את העסק ואת המוצר שאתם מוכרים בצורה הטובה ביותר?
 כיצד תשכנעו לקוח פוטנציאלי לעבוד אתכם או לקנות את המוצרים שלכם?
 איך מרגיעים לקוח זועם שנעשה לו עוול?

לדבר בפני לקוח כולל דוגמאות רבות, טכניקות פשוטות וכללים רבים המתאימים לכל מי שנמצא בקשר עם לקוחות ומנפץ את האמונה הרווחת, שלפיה על המוכר להתפשר כדי לרצות את הלקוח.


הספר עוסק בסוגי הקשר עם הלקוח ובכל הנושאים המרכיבים את תורת השיווק:
• שיווק עצמי ושיווק החברה בפני הלקוח.
• פנייה ללקוחות באמצעות שימוש בכלי התקשורת.
• פנייה ללקוחות באמצעות שיחות טלפון ודיוור ישיר.
• פגישות אישיות עם הלקוח.
• התאמת המסר ללקוחות שונים.
• ניהול משא ומתן עם הלקוח בשלבים שונים של העסקה.
• טיפול בלקוחות לא מרוצים ושימור הלקוחות לאחר השלמת העסקה.


יניב זייד, עורך דין וכלכלן, משמש יועץ עסקי ותקשורתי לגופים שונים במשק הישראלי והוא מרצה מבוקש ועתיר ניסיון בקורסים, הדרכות וסדנאות בנושא שיפור יכולות הנאום, השיווק והשכנוע. זייד כיהן בעבר כיושב ראש המועדון ה "דיבייט " באוניברסיטת חיפה, ובשנת 2003 זכה במקום שלישי באליפות העולם לנואמים יחידים.