חדש על המדף

טעם החיים: סיפורה האמיתי של קוקה-קולה
לקטלוג קונסטנס ל. הייס
טעם החיים: סיפורה האמיתי של קוקה-קולה
טעם החיים הוא דיוקנם של המוצר האמריקני המפורסם ביותר ושל האנשים שהפכו אותו מסתם משקה קל לסמל החירות. כתבת ניו יורק טיימס קונסטנס הייז מתארת, בתובנות רעננות ובעין בוחנת, למעלה מ-100 שנים של תולדות קוקה-קולה. היא עושה זאת באמצעות דיוקנם של אנשים כריזמטיים ושאפתניים שהשתמשו בניהול מבריק, במזל יוצא דופן, בספינים תקשורתיים ובכוחנות על מנת להפוך משקה שאין לו כל ערך תזונתי לתרופה, למרענן מכובד ולמושא תשוקתם של צרכניים בכל רחבי העולם. בליבו של הספר עומדת השאלה כיצד הגיעה קוקה-קולה למעמדה הבינלאומי, ומדוע בשנים האחרונות היא מתקשה לשמור על מעמד זה.

עסקים אנשים היא סדרה על המתרחש בקדמת הבמה ומאחורי הקלעים של הכלכלה והעסקים בישראל ובעולם. בכירי הכותבים בסיפורים המרתקים על היזמים והמנהלים, ההצלחות והכישלונות, הבורסות והשווקים, הכלכלה הישנה והכלכלה החדשה