אירועים באוניברסיטה הפתוחה

שיווק בעידן של מחאה חברתית


תאריך:
08/01/2012
הזמנה לארוע

מארגני האירוע:
האו"פ המחלקה לניהול ולכלכלה

קבצים נלווים:

הקלטה פרופ' יעקב הורניק: תיאוריית הלקוח הנלהב, הפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל-אביב - דברי ברכה של פרופ' יואב יאיר, דיקן הפיתוח וטכנולוגיות למידה, האוניברסיטה הפתוחה , ופתיחת מושב ראשון: מגמות בשיווק על ידי יו"ר: ד"ר ניצה גרי, ראש המחלקה לניהול ולכלכלה, האוניברסיטה הפתוחה
הקלטה ד"ר רינת שאנן-סצ'י: מתקשורת המונים להמונים מתקשרים - האו"פ - המחלקה לניהול ולכלכלה
הקלטה פתיחת מושב שני: "מי הזיז את השיווק שלי?" - זמנים חדשים מחייבים גישות שיווקיות חדשות,יו"ר: ד"ר אריה נחמיאס, ראש תכנית ה-MBA, האוניברסיטה הפתוחה - ורב-שיח בהנחיית: מר ערן יסעור, מנכ"ל משותף של Superbrands ישראל , בהשתתפות: אבי מוטולה, מנכ"ל, חברת נגב,וסי אלבז, מנכ"ל ובעלים, רשת דומינו'ס פיצה, פרופ' יעקב הורניק, הפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל-אביב