|
קורסים בנושא חינוך: טכנולוגיות ומערכות למידה
למידע על קורסים שאינם מקושרים אל דף הקורס, אנא פנו למוקד הפניות והמידע
|
שם ומספר הקורס
|
רמה
|
נקודות זכות
|
מוצע בחו''ל
|
סמסטרי הפעלה
|
בחירה בחינוך: בתי ספר ותהליכים חלופיים (14001)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025, א2026 |
הערכה בסביבה דיגיטלית - תיאוריה ומעשה (14007)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ג2024,א2025, ג2025,א2026, ג2026 |
הפקת תועלת מממצאי הערכה לקידום הלמידה (14020)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,ב2025, ב2026 |
חלופות בהערכת הישגים (14006)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
טכנולוגיות דיגיטליות במערכות למידה והדרכה (14027)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
טכנולוגיות לשירות אנשים עם צרכים מיוחדים (14022)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,ב2025, ב2026 |
למידה וחינוך בחברת המידע (14016)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025, א2026, ב2026 |
מדידה בחינוך: מושגי יסוד (14021)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
א2025, א2026 |
מחקר איכותני בחינוך (14031)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
מחקר כמותי בחינוך (14009)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
מטה קוגניציה ולמידה (14035)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
|
ממידע לידע: מחיפוש מידע לבניית ידע בסביבות עתירות טכנולוגיה (14015)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ג2024, א2025, ג2025,א2026, ג2026 |
סוגיות בניהול בית ספר (14026)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
עקרונות בעיצוב ובניתוח של סביבות למידה ממוחשבות (14002)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025, א2026, ב2026 |
פיתוח והפעלה של תכניות לימודים (14008)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025,א2026, ב2026 |
פסיכולוגיה במרחב הדיגיטלי: השלכות חינוכיות (14036)
|
לתואר שני |
4
|
- |
|
תאוריות למידה והוראה (14003)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, א2025,ב2025, א2026, ב2026 |
גישות בתכנון ובהערכה של מערכות למידה (14005)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
א2025,א2026 |
סמינר במטה קוגניציה ולמידה (14033)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, ב2025, ב2026 |
סמינר בפסיכולוגיה במרחב הדיגיטלי: השלכות חינוכיות (14011)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
א2025,א2026 |
סמינר לתזה א (14029)
|
סמינריוני לתואר שני |
2
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
סמינר לתזה ב (14030)
|
סמינריוני לתואר שני |
2
|
+ |
ב2024,א2025, ב2025,א2026, ב2026 |
שילוב טכנולוגיות מידע בתחומי דעת (14017)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024, ב2025, ב2026 |
שינוי ארגוני במערכות למידה (14018)
|
סמינריוני לתואר שני |
4
|
+ |
ב2024,א2025,ב2025, א2026, ב2026 |
תזה בחינוך (14198)
|
עבודת תזה |
12
|
- |
|
פרופסיונליזם במערכות חינוך (14102)
|
לתואר שני |
4
|
+ |
ג2024,ב2025, ג2026 |
בחינת גמר לתואר שני בחינוך במגמת טכנולוגיות למידה (14196)
|
|
|
- |
|
בחינת גמר לתואר שני בחינוך במגמת מערכות למידה (14197)
|
|
|
- |
|
|
|
| לתשומת לב:
למרות שהאוניברסיטה עושה את מירב המאמצים לדבוק במתוכנן, עשויים לחול שינויים בהיצע הקורס.
|
|